Az F88RX ECU egy költséghatékony motorvezérlő rendszer. Az F88 architektúrán alapuló RX egyáltalán nem kompromisszum, csak kevesebb be- és kimenettel rendelkezik, olyan alkalmazásokhoz, amelyek nem igénylik a teljes F88 összetettséget. Ez a dupla processzoros egység egy nagy sebességű RISC processzort használ a kódfuttatásra és egy további FPGA-t a motor nagy sebességű feldolgozására, amely lehetővé teszi a kódok ütemezését, mely által függetlenítve a többi jeltől, növelve a rugalmasságot, hatékonyságot és a pontosságot átmeneti helyzetekben is. Ez a felépítés lehetővé teszi a fejlettebb algoritmusok használatát, miközben mégis könnyen átlátható marad a felhasználó számára.
Az F88RX-t a legösszetettebb vezérlési feladatokra tervezték, feltöltött motorok, drive by wire fojtószelep , dupla vezérműtengely, változó szelepvezérlés (VVT, VTEC), központi differenciálmű, stb. Az egyedülálló fő- és vezérműtengely jel feldolgozás által használhatóak a legszélsőségesebb ma használatos jeladó rendszerek illetve a jövőben felhasználható OEM jeladók.
Könnyű, CNC mart alumínium burkolat, a legmostohább motorsport környezetre tervezve.
Processing:
- nagy teljesítményű RISC processzor a kódok futtatására
- Egyedi szinkron FPGA processzor 25 000-es főtengely fordulatig
Kimenetek:
- 20db felhasználó által beállítható általános célú PWM nagyteljesítményű kimenet, többek között:
- 4db gyújtótekercs kimenet IGBT / TTL (szoftveresen beállítható)
- 16 db befecskendező kimenet
- 2db full bridge† , ami használható 4db half Bridge†-ként,vagy 4db PWM†-ként
Bemenetek:
- 24db általános célú analóg szenzor bemenet, köztük 4 bipoláris, induktív vagy hall sebesség / motor helyzet bemenet
- 2db akusztikus kopogás érzékelő bemenet
- 1db dedikált szélessávú (NTK) lambda szenzor csatlakozó
Csatlakozók:
- 100 MHz full duplex Ethernet csatoló beállításhoz ill. az adatok letöltéséhez
- 2db CAN 2.0B csatoló az ECU, egyéb vezérlők és adattárolók számára
- RS232 soros csatoló egyéb vezérlők és adattárolók számára
Memória:
- 32MB belső memória
- Villámgyors adat letöltés Etherneten keresztül
- RTC dátum és időbélyegzővel ellátott adatok
Energiaellátás:
- 6 – 32V bemenő feszültség, polaritás védelemmel
- 2db szabályzott 5V kimenet, független rövidzárlat védelemmel
- Szabályozatlan szenzor táp kimenet, amely nyomon követi az ECU tápfeszültségét a névleges 17V-hoz képest
- 5db különállóan védett érzékelő test
Kialakítás:
- 88 polusú Bosch / AMP szigetelt csatlakozó
- Porfestett, öntött alumínium ház
- Maximális méret, csatlakozóval 183 x 125 x 36 mm
- Tömeg 480 g
Bővítési lehetőség:
- 6 gyújtás kimenet
- 8 frekvencia bemenet
- Adaptive Knock Control
- Direct Motor Control
- Gearbox Control
- Second Lambda Input
- Traction Control
- Custom Security
† Direct Motor Control használatához a H-Bridge kimenetekt PWM és/vagy full bridge-ként kell konfigurálni